Så var den her igjen

Du  vet, det derre hvite greiene som av en eller annen grunn skal legge seg på bakken og gjøre veiene slapsete og glatte slik at jeg skal leke “Bambi on ice” de neste fire månedene. 

Ellers så er vi i gang med siste innspurt av LCHF-diett denne uka. På onsdag er det ny OGTT-test med spinningtime og torskemiddag på ettermiddagen samt en ny OGTT-test dagen etter. Og så blir det karbofest!!! HAH! Neida, det er ikke så ille altså, dietten går fortsatt overraskende greit, det eneste som jeg begynner å bli en tanke lei er å måtte planlegge alle måltidene 24/7. Men maten i seg selv er ikke noe problem.

Også skal denne uka her bli en betydeligere treningsuke enn forrige. Sist uke var preget av besøk, skole og jobb, og de få gangene jeg kom meg til trening hadde jeg null overskudd eller ble slått ut av kvalme og svimmelhet. 

Ehm, ja, også trenger jeg å kjøpe vintersko….

Ha en flott (hvit)mandag!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg