Siste innspurt

Allright, da er middagen spist og X antall fløtekarameller har smeltet i munnen – etter klokka 21 er det stopp på matinntaket for i kveld for vi må møte fastende til OGTT i morgen tidlig. Og morgen tidlig er faktisk klokken 06.30. 

Så da er et ny runde med veneflon inn i blodåre, glukoseblanding som frokost og deretter tappe blod 7 ganger i løpet av 120 minutter. I tillegg blir det vel ny InBody-test med veiing, måling av fettprosent, antall kilo muskler og så videre.

Whoohoo.

Resultatene kommer da forskningsleder har skrevet ferdig oppgaven med konklusjon – usikker på hvor lang tid den delen av prosjektet tar, men jeg skal selvsagt publisere dette når det er klart! 🙂

I tillegg skal jeg selvfølgelig skrive et innlegg med mine erfaringer, hva jeg tenker om en så ekstremt lavkarbo-diett, ufordringer, fordeler/ulemper – og jada, om jeg har gått opp eller ned i vekt…

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg