Akkurat nå:

En liten oppdatering på livet.. 

Anywaaaay, i morgen tidlig skal jeg på siste InBodyAnalyse-test i forbindelse med LCHF-prosjektet. Så blir det spennende å se når “the final result” har fått en konklusjon om noen uker. 🙂

Jobb:
Tja, til helga er det visst dobbeltvakter igjen for min del. Personlig assistent på dagtid og “Skal vi danse”-journalist på lørdagskvelden. I tillegg skal jeg leke litt skjønnhetsjournalist de kommende ukene da Side2 skal ha slags “temakampanje” om makeup! Men jeg er så heldig at jeg kan få ha hjemmekontor så da blir det litt fleksibel arbeidstid – deilig deilig deilig. 

Skole:
Var det noen som sa eksamen? Ai ai ai, det er mindre enn en måned til eksamen så de kommende ukene blir det fullt eksamensmodus, lesemodus, usosial-modus og nesa-nedi-pensum-bøkene-modus. 

 

Utenom jobb og skole:
Neste uka skal jeg til Høgskolen i Oslo & Akershus for å holde et foredrag om “Helsekommunikasjon” for klasse med masterstudenter! Så da må man forberede seg gitt… Og ikke minst neste helg er det julebordsmiddag på lørdag kveld samt at jeg skal være hundepasser for Lexie her i Oslo 🙂 DET blir jo bare stas da.  


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Men om en måned tar jeg meg velfortjent ferie og drar til Dubai sammen med ei venninne. DET blir deilig det. Men jeg får ikke helt fri der heller, jeg har nemlig sagt ja til å skrive litt for et større reiseselskap så da blir det litt reiseblogging igjen! Mer om det nærmere avreise 😉

Jeg har hvertfall ingen problemer med å fylle opp dagene frem til jul. Tida flyy-yyyr. Og det gjør visst jeg også. Nesten hvert fall. 

Forresten, hvis man dusjer, setter opp håret i en hårball og glemmer å greie det ut – ja, da får man sauelignende krøller krysset med halmstrå. Sweet. 

 – Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg