Nytt leketøy: Iron Gym

Ny dekorasjon i leiligheten:


IRON GYM! Dette er en treningsstang som man kan rett og slett bare henge over dørkarmen (og like enkelt plukke ned igjen da man er ferdig med treningsøkten!) og så er det bare å begynne å øve seg på chin-ups (og også pull-ups for de som ønsker det). I tillegg kan man trene sit-ups, dips, push-ups og sikkert andre smarte øvelser som man kommer på etter hvert. Uansett, det er hvertfall en genial liten ting for å trene overkropp når man måtte ønske det. 

Mitt mål er som nevnt å klare EN chin-up ALENE før jul. Og med denne greia her finnes det faktisk ingen unnskyldninger for at jeg ikke skal kunne klare det. Nå trener jeg med strikk, men forhåpentligvis er det hjelpemiddelet “long gone” før 2012 er omme. 

Nå blir det enda morsommere med hjemmetrening!! Det mangler hvertfall ikke på kreativitet da jeg tidligere i dag lagde min egen “cross-fit-runde” med push-ups, utfall, chins med strikk og hoftehev. Wheeee 🙂 

(Og ja, jeg trener faktisk kun i treningstopp/sports-BH som overdel når jeg trener hjemme. En ting er at man får større fokus på å stramme opp hele kroppen under øvelsene, men man blir jo varmt for pokker!)

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg