4 av 4 unnagjort.

Og da snakker jeg om fire av fire jobbehelger på rad – tre av de med doble jobbvakter. Dvs, kombinasjon av to jobber med jobbvakt også i morgen. Og i kveld er jeg faktisk helt utslitt. 

Men fy søren hvor gøy det er å jobbe “Skal vi danse”-sendingene! 🙂 80% av lørdagskveldene mine denne høsten har jo bestått av nettopp dette – noe som har gått heeeelt greit, jeg digger jobben min 😀 😀 😀

Les kveldens saker her:

– Jeg skal få henne til å forsvinne 

Copyright: Paul Weaver/Nettavisen

– Du er søt og pen, men du får meg ikke til å svette

Forresten, nå er det tretti minutter til jeg har bursdag. 25 år. Da var man plutselig liksom nærmere tretti enn tjue og halveis til femti. Og jeg har helt angst. Bare tanken fikk meg fra å være i hundre til å bare stå med en tomhetsfølelse i et gigantisk veikryss uten å vite veien videre selv om man har hundre stier å velge mellom. Jeg skal aldri mer gjøre narr av folk som sier de kvier seg for å bli eldre! :p Kanskje like så greit at jeg skal jobbe i morgen.

Føler meg faktisk som et helt følelsesmessig ødelagt vrak og jeg vet ikke hvorfor en gang?! Mest sannsynlig på grunn av altfor lite søvn. Uansett så må jeg skrive når det blir sånn. Skrive skrive skrive 😀 Og så hjelper det så sinnsykt å bare sette på musikk på høyt volum og blant annet høre på den nydelige teksten til Lana del Ray: Born To Die:


Du vet at du kan se om folk har ekte smil ved å se om de smiler med øynene eller munnen…

Feet don’t fail me now
Take me to the finish line
All my heart, it breaks every step that I take
But I’m hoping that the gates,
They’ll tell me that you’re mine
Walking through the city streets
Is it by mistake or design?
I feel so alone on a Friday night
Can you make it feel like home, if I tell you you’re mine

It’s like I told you honey

Lost but now I am found
I can see but once I was blind
I was so confused as a little child
Tried to take what I could get
Scared that I couldn’t find
All the answers, honey

Don’t make me sad, don’t make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don’t know why
Keep making me laugh,
Let’s go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words,
This is the last time
Cause you and I
We were born to die
We were born to die

We were born to die

  

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg