Dagens outfit

Da man våkner opp til tosifra minusgrader og er fast bestemt på å gå utenfor døra samme hva, ja, da er det bare å kle på seg og håpe på at Jan Thomas ikke ser deg..

Mamma: “Ja, da er Silje klar for å reise til barnehagen. HA HA HA!”  Selvironiiiii <3

Jeg fant nemlig frem bobledressen til mamma så nå føler jeg meg som en mindre heit bombibjørn, men jeg er i hvertfall varm!

 

Og så lenge man er varm er det ganske nydelig ute når sola skinner på skyfri himmel og snøkrystallene glinser overalt. 

Så da ble det selvfølgelig ballkasting med Lexie før det straks bærer til “før-julsmiddag” med slekta.

 

Og ja, forresten, jeg er så støl etter gårsdagen at jeg måtte RULLE meg ut av senga i dag tidlig… 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg