I`m looooosing my mind…!!!

Åh herregud, jeg tror jeg aldri har hatt mer energi og urolighet i kroppen….!!!

Årsak:
– Eksamens-stressa for i morgen.
– Tanken på at på mandag reiser jeg og ei venninne til varmen og Dubai.
– Jeg har ikke “fått lov” til å trene ordentlig på 2-3 dager fordi jeg skal ta “maks-test” i morgen så da må kroppen være optimalt opplada til det… 
– Jeg har drukket 4 kopper kaffe og 1 redbull i løpet av dagen (you do the math…)
– Jeg sjekka nettopp værvarselet for Dubai og ble bare ENDA mer gira av tanken på at må mandag skal jeg få kjenne på plussgrader igjen:

DUBAI – LANGTIDSVARSEL:

OSLO – LANGTIDSVARSEL:


LOL! 😀 😀 😀 😀

– Silje Bjørnstad – 

 

2 kommentarer
    1. Er du lesbisk for du sier jo “samboer” til hun Eirin eller er dere bare veninner som bor sammen, i så fall jeg og! Jeg har egentlig ikke funnet noen blogger som er åpenbart lesbisk, men nå fant jeg det! takk 😉

    2. HAHAHA!!
      Ehm, nei, jeg er ikke lesbisk, har hannkjønn-kjæreste jeg gitt.. 😉
      Men jeg bor sammen med ei som heter Eirin og siden VI BOR SAMMEN så kaller jeg hu for “min sambo/samboer”. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg