Dubai baby!!

Nå setter jeg straks kursen til Gardermoen og deretter Dubai! Der blir jeg til 18.desember og det skal bli så deilig med en liten førjuls-ferie nå!

Jeg og reisebuddy har skjønt at det er MYE å se og gjøre i Dubai, og noen av planene er hvertfall:

– Ann-Marie skal “geocache” i en eller annen park

– På onsdag VET vi at vi skal opp i verdens høyeste tårn: Billettene er allerede bestilt siden det var billigere å fikse det på forhånd, så nå er det ingen vei tilbake!

 – Vi skal også sjekke ut et treningssenter drevet av en nordmann:

Scandinavian Health and Performance. 

– Mest sannsynligvis skal vi forsøke å komme oss på ørkensafari (med bil, har lest at det ikke er noe for “sarte mager” så tror det kiler sinnsykt mye i magen!

 – Og ikke minst, soling, bading og avslapping på stranda.

Jeg har forresten gitt Fredrik æren av å være bloggansvarlig den kommende uka så forhåpentligvis blir det noen blogginnlegg om trening (tips, øvelser, personlig trener etc), kosthold/ernæring, og hva han enn nå måtte ha lyst til å skrive om. 

Så her er det bare å glede seg…. 😉

DUBAI NEXT for min del!! 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg