“En dag uten trening….

 …er en dag uten mening”, sa Sjøvika i dag tidlig. Hvor digg er det ikke å reise sammen med personer som er like ivrige etter å ta en formiddagsøkt før soling og shopping!? Ah, jeg digger det!!

Vi har treningsstudio på hotellet og det er vel egentlig heller et begrenset utvalg av treningsapparater, men med noen vektskiver og stang er mye mulig! Markløft og benkpress-benk er det ingen problemer å få utført…

Knebøystativ har de derimot ikke her, men det man ikke har fikser man sjøl med litt kreative løsninger:  

 

Ikke helt optimalt kanskje, men det funker! 😉 

Jeg er ikke sint. Bare dypt, dypt konsentrert. 😉

 

Ellers så er shoppingmulighetene her helt sinnsykt. Altså, det går ikke ann å forklare det en gang. Kjøpesentrene her er så gigantiske og inneholder ALT i fra innendørs slalombakker, fonteneshow, bowlinghaller og lekeland og spillehaller som er større enn halve Oslo tilsammen, tivoli, kino osv osv. Og ikke minst alle butikkene, jeg mener, her finner du ALLE merker og da mener jeg virkelig ALLE merker. Alt i fra H&M til Gucci til Karen Miller til Nike til Guess til Dolce&Gabbana til Accerorize til det uendelige…

Jeg skulle egentlig ikke shoppe i Dubai… Vel, det har jo gått til h…. For det første så er det tilbud alle steder, så et par nye Nike-sko til 600 spenn er lovlig grei pris. I tillegg fant jeg Polar Activity Watch som ikke selges i Norge og som jeg har lett etter siden jeg måtte levere inn den som ble brukt i LCHF-forsøket. JEG SVEVER!! 😀

Videre er det selvfølgelig MANGE flere muligheter innen mat&drikke-sjangeren her i forhold til i Norge. Jeg og Sjøvika har blant annet hamstret disse low-carb protein-drikkene som skal testes ut etterhvert…

“Ferrero Rocher tårn” – lurer på hvor mange kalorier det er der…. 😀

Noen bilder fra Dubai Mall (verdens største kjøpesenter):

Aquarium med hai er selvfølgelig obligatorisk på et kjøpesenter. (Og sjekk han gærningen som svømmer inni der!)

 

Innendørs “waterfall”:

 

Jeg har forelsket meg helt i dette geniale stedet. Dubai <3

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg