Fra 25 pluss til 25 minus

Det var hvertfall det det føltes ut som da jeg gikk ut av flyet på Gardermoen 07.00 i dag morges. Flyturen i natt gikk knirkefritt og jeg fikk sovet bittelitt, men her snakker vi i intervaller… Så nå har jeg null døgnrytme og alt jeg vet er at jeg har en avtale klokken 13.00 som jeg gleder meg veldig til, men som jeg dessverre må holde kjeft om enn så lenge. Uansett, det blir mye Red Bull og kaffe i dag tror jeg..

De neste dagene må jeg fullføre årets julegave-handel, skrive blogg-innlegg om Dubai for Ving, svare på hundreogtitusen e-poster, og til helga skal jeg jobbe 🙂

Om en uke er det allerede ett år til neste juleaften. Tenk det… Og snart begynner 2013. En ting er i alle fall helt sikkert: 2012 har vært et veldig bra år for min del 😀

Forresten, sjekk ut denne superkulegrønne boblelignende-jakka jeg fikk tak i i Dubai! (Ironisk nok!) Hundre spenn 😀 


(Ja, jeg vet jeg ser trøtt ut, men det er ikke så rart etter kanskje maks to timer søvn totalt i natt)

Ha en nydelig tirsdag!

 

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg