Hvit jul? Check!

Pappa sier hvert år at han ønsker seg snille barn og en hvit jul. Vel, det første ønsket hans er jo ikke vanskelig å oppfylle og han bør jaggu være fornøyd med årets snøfall også!!!

Det beste er jo at han var stor i kjeften og sa følgende før jul: “Jeg skal ta på meg all snømåkinga i år jeg. Hø hø hø!”

Vel, det er jeg glad for nå for å si det sånn!

 

Ellers i dag har jeg vært med på 1 time step og 30 minutter styrke på “Puls Flisa” (det lokale treningssenteret), og dere alle solunger, step-time med Camilla kan anbefales på det varmeste! GÆRFLINK er a 😉

Også prøvde jeg meg på lavkarbo-pepperkaker i går, oppskrift kommer i morgen!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg