Nyttårsfrokost

GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE!!! 

For min del ble dagen feiret med trening, middag, mario-cart/Nintendo Wee, raketter i Frognerparken og sosialt samvær her og der. 

Dette spillet er så gøy!!!! Skjønner godt at folk fort blir hekta. 

Nå har jeg nettopp slengt i meg i herlig frokost bestående av grovt rundstykke, eggerøre, salami, osteskiver, agurk og paprika. Og selvfølgelig et par kopper kaffe og en redbull. Været er ganske så allright så har planer om å ta en lang gåtur ute i vintersola etter hvert med iPoden i ørene og bare nyte den siste fridagen før det er tilbake til hverdagsrutinene fra og med i morgen av. 

Forresten, husker dere at jeg sa jeg skulle skrive et par blogginnlegg om min tur til Dubai sammen med reiseselskapet Ving? Innleggene blir publisert i løpet av denne uken her eller neste 🙂

Ha en fantastisk 1.nyttårsdag!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg