BOOTCAMP: Back-2-Basic på Elixia

Testa “Back – 2 – Basic ” på Elixia i går og her snakker vi god, gammeldags stasjonsstrening og på denne gruppetimen ble jeg i hvertfall sliten 😉 (I motsetning til gruppetimen “Fast, Fit & Fabulous“). Det er en god blanding av både kondisjonslvelser og styrketrening i ulike stasjoner. Man jobber i intervaller der man skal “gi alt” på de ulike stasjonene mens man har en kort pause (alt i fra 30 til 45 sekunder) før man kjører på igjen.

Man arbeider også “på lag” sammen med andre, så hvis man til vanlig liker seg best i hjørnet på en tredemølle så er kanskje ikke helt dette det beste gruppetime-alternativet. 

Men timen var effektiv og man får trent hele kroppen. For min del så vil fortsatt egentrening (både når det gjelder kondisjon og styrke) være det jeg trives best med. Men alltid gøy å ha alternativer og ikke minst prøve noe nytt! 😉

Bildene er fra Elixia.no

Nå venter TRE dager med obligatorisk skole (ja, inkl lørdag….). Men jeg har i hvertfall med meg ei nettstudent-venninne fra Bergen som skal bo her de neste dagene 😀 

Ha en flott torsdag!

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg