“Proteinpannekaker ala PT Martin Norum”

Her er en oppskrift jeg testet ut etter tips fra personlig trener Martin Norum.

1-2 porsjoner
3 egg
2 eggehvitter
2 ss havregryn
1/2 boks cottage cheese
0,5 dl melk
Kanel
Kardemomme
(evnt litt søtningsmiddel som for eksempel natreen)

Alt blandes sammen i en bolle (eller miks alt sammen i en blender så slipper du “cottage cheese-klumper” 😉 ). Kanel og kardemomme krydres etter smak, personlig er jeg stor fan av disse krydderne så jeg holdt ikke tilbake noe. (Prøv deg for eksempel frem med 1 ts først, og tilsett mer om du vil ha mer smak). Stekes i stekepanne som vanlige pannekaker. Server med fryste bær. NAM!

 

NÆRINGSINNHOLD for hele oppskriften:
Ca 541 kcal
28,6 gram karbohydrater
53,7 gram proteiner
23,5 gram fett 

 

Dette var virkelig bare utrolig digg, og mettende! 🙂

ENJOY!

Jeg jobber kveldsvakter på Side2.no denne uka her, så følg med der! 🙂 Stor mulighet for at jeg skriver 1-2 treningssaker med Martin i løpet av uka også!

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg