Skole – Trening – Jobb

Det er KAA-AALDT! Med det er jo deilig med litt frisk luft før man skal på jobb også. Denne uka går det slag i slag med litt pensumlesing på formiddagen og underholdende hjemmetrening på formiddagen (det er utrolig hva en sofa kan brukes til… Hei dips, skrå push-ups, utfall og planke!), før det er klart for jobbings.

Ah, i morgen skal jeg forresten “teste treningstimen Bislett Challenge” på Bislett Stadion (det er i forbindelse med jobb). 06.50 skal jeg og fotografen være der. NULLSEKSFEMTI!! Jeg er ikke vant med å stå opp så tidlig en gang eller i det hele tatt være våken på det tidspunktet, og i morgen skal jeg liksom være klar for trening på dette klokkeslettet. HAH, ønsk meg lykke til. Jeg har tro på noen interessante bilder i den artikkelen for å si det sånn. (Linker selvfølgelig til saken når den er publisert)

LES MER OM BISLETT CHALLENGE – KLIKK HER. 


(Screenshot fra bislettchallenge.no)

Ha en flott tirsdag! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg