Jeg har blodsmak i kjeften

Wow, en time på Bislett Stadion med skikkelig back-2-basic-stasjonstrening kan anbefales. Her snakker vi morgentrening, og da mener jeg ikke en halvtime på tredemølla før jobb eller å løfte på noen frivekter i 10 minutter, men virkelig ordentlig TRENING og FØLELSEN AV Å BRUKE KROPPEN.


Klokka 7 var jeg klar for å teste “Bislett Challenge”-treningstime (i forbindelse med jobb) og her var det ikke tid til noe small-talk-intervju-shit på morgenen. De morgenfuglene (meg inkludert selvfølgelig) som hadde møtt opp ble sendt rett ut på “oppvarmingsrunde” ved å løpe på løpsbanen innendørs på Bislett Stadion. Deretter gikk det slag i slag med 45-sekunders intervaller og knallhard jobbing på de ulike stasjonene. Å ta seg en pause er tydeligvis for pingler. Men nettopp det at det var såpass intenst gjorde at man glemte tiden og plutselig var 1 time gått og man var igjennom hele treningsrunden med de ulike stasjonene. Nå skal det sies at det var et tidspunkt jeg trodde jeg skulle spy og ellers hadde jeg en herlig blodsmak i munnen hvertfall halve timen, men jammen var det ikke litt deilig også. 

Silje: “Jeg har seriøst blodsmak i kjeften!!” 

Instruktørens tilbakemelding: “Deilig! Jobbe på nå!”

Jeg er hvertfall sikker på at det ble masse fantastiske bra bilder av meg som svetter, sliter og pusher som skal deles med hele Norge når jeg har skrevet og publisert artikkelen…. Gled dere!

Linker til saken her på bloggen når den publisert. 🙂

Uansett så var det en veldig så digg start på dagen, morgentrening er faktisk ganske undervurdert. Etter treningen var kroppen min klar for påfyll for å si det mildt så da ble det en halvtime på Kaffebrenneriet for å bla igjennom dagens aviser og ikke minst for å nyte en Caffe Latte og banan <3

 


Et stk sliten, men fornøyd morrastryne.

Nu er jeg klar for litt pensumlesing før det bærer til jobbkontoret senere i dag. Ha en flott onsdag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg