Videoblogg: Chin-ups.

JEG MÅÅÅÅÅTTE BARE… 
Da Lene Alexandra “briefer” med at hun tar 5 chins fra november til januar så kan jeg vel også…. (Se filmklipp av hu her)
(Bare at jeg klarte mine første fem før 2013 da….)
Og da man i tillegg har fått beskjed om å bare O V E R E K S P O N E R E seg selv og by på det man har å by på via bloggen, here we go: 
video:chins

November: 0.

Før nyttår 2013: 5

Før nyttår 2014: ? Mer enn 5 hvert fall 😉

Jeg VISSTE at Iron Gym-leketøyet skulle vise seg å være en god investering… 😀 For all del, jeg er så fullstendig klar over at dette i seg selv ikke er noen “major kick-ass” prestasjon, men det bare beviser nok en gang da (både for meg selv og Lene Alexandra for den saks skyld) at hvis man vil få til noe så er det bare å begynne å trene på det. Og en dag behersker du det du en gang ikke trodde var overhodet mulig en gang, og DEN FØLELSEN – DEN er så priceless!! :))

Ellers så blir det nok lite med videoblogging fremover altså. Men ett unntak for å fyre opp motivasjonen (både hos meg og forhåpentligvis hos flere) er på sin plass! 

GOD TIRSDAG! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg