Oppskrift: Omelettrull. Og søndagskveld ala Silje

Her kommer oppskriften på “Omelettrull med valgfritt fyll”. 

Til 1 person:
2 egg
0,25 dl lettmelk
2 ss cottage cheese

Fyll:
4 skiver kjøttpålegg (jeg valgte kalkunskinke naturell
4 skiver ost
Valgfritt med grønnsaker: for eks paprika, agurk, ananas, tomater, sopp, løk etc
Gressløk (kan sløyfes)

Visp sammen egg og melk. Til sett cottage cheese og bland godt sammen (bruk gjerne blender om du har, jeg droppa det denne gangen). Hell røra i en middels varm stekepanne med smeltet smør eller olje, skru ned varmen litt til og la omeletten stivne helt til du snur den og  steker den andre siden.  Husk tålmodigheten 😉

Legg på valgfritt fyll, rull sammen og nyt! 🙂

Ellers så består denne søndagskvelden av hjemmekontor (skrive 2-3 saker for Side2.no), lage treningsplan for neste uke (nå har jeg fått min herlige PT-kjæreste til å lage styrketreningsprogram for meg også – whohoooo!), samt finne ut hva slags avtaler og planer man har for de neste dagene. (Jeg er AVHENGIG av huskelapper på mobilen og kalenderbok.)

Og ikke minst: Jeg blogger. Selvfølgelig. Og tar obligatoriske “se-så-søt-jeg-er-når-jeg-smiler-og-ser-dypt-inn-i-kamera-med-uskyldige-øyne-og-legger-hodet-litt-på-skakke”-bilder som skal postes på bloggen fordi folk liker å se hvordan du ser ut.

Vel… Den egentlig sannheten etter to timers hjemmekontor, organisering-og-planlegging og ikke minst chinup-pauser:

Nemlig!

video:chinups6

Med andre ord, en herlig og effektiv søndag!

 

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg