Jeg er dopa på endorfiner

Oppdatering:

– Jeg får besøk fra England i februar og jeg skal leke turguide samt vise dem  (LES: Guttegjeng på 4….) hvordan man står på snowboard! Og det skal bli AfterSki-Partey!

– Eksamensmotivasjon-utenlandstur er BOOKET. Mer om når og hvor i løpet av uka;) Tre frøkner skal hvertfall kose seg på tur! 

Kjersti (til venstre i bildet og meg selv til høyre…) som jeg var på “jorda-rundt-reise” sammen med i 2007 er den ene som skal være med, mens den andre søtingen er Eli Mette:


(Det her er noen år siden…. hah!)

– Jeg får ny samboer! (Tenkte det er likesågreit å bare annonsere det til alle her så slipper jeg å forklare og fortelle den samme historia til alle bekjente…. Hva en blogg ikke kan brukes til gitt.  Men også mer om det i løpet av uka for de spesielt interesserte… ;p )

–  Og i kveld: 2timers-standupshow på Latter:

Me happy <3
Ha en flott tirsdagskveld!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg