“Frøken Effektiv” og snart 5 pullups :D

Snakk om effektiv formiddag (bare innrøm det, det er godt med selvskryt):
* Sove til halv ni 
* Kombinere en herlig frokost og 2 timer skolelesing
* 1 time hjemmekontor og skrive ferdig 3 saker som skal sendes i løpet av dagen
* Og selvfølgelig obligatoriske formiddags-pullups i håp om å klare 5 godkjente med overhåndsgrep. 

Og klokka er ikke tolv en gang! Herlig! 😀

Måtte bare slenge med dette videoklippet for jeg trodde jeg skulle le meg ihjel da jeg så hvordan jeg så inderlig hardt prøver å få til pullups nummer 5 godkjent: “Vingle-litt-uskyldig-med-beina-og-OPP-MED-HAKA-OVER-STANGA-try-out”, som resulterte i fail.. Hehe! Men da fikk dere litt underholdning her på formiddagen også. 

video:pullups4

Ah, sjekk hvordan jeg har så lyst da!!! Men innen februar måned skal minst 5 godkjente være på plass! 😀 Også er jeg spent på hvor mange chins (underhåndsgrep= jeg klarer før måneden er over. Satser på at det snart blir tosifra hvertfall!

Nu er det ut i sola og videre til mer trening. (Min form for lesepause 😉 )

Ha en fantastisk torsdag! (Snart helg allerede alt….!!)

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg