Helg


Jeg blir i så godt humør av alt solskinnet for tiden! 😀 Digger det! Får sånn halveis vår-påskestemning når man trasker rundt i blaut snø og solbriller på nesa.

Da var det fredag igjen gitt og jeg har i tillegg frihelg. Fredagen har hittil bestått av skolelesing, videoforelesninger og selvfølgelig trening 😀

Som jeg nevnte en gang i forrige uke så er det forandringer på gang i bosituasjonen her. Enkelt forklart så vil det si at jeg blir boendes her jeg er, Eirin flytter sammen med kjæresten sin og kjæresten min flytter inn hit. Det betyr at en (snart ferdig utdannet) ernæringsfysiolog flytter sammen med en som allerede er ferdig utdannet ernæringsfysiolog og i tillegg er utdannet og jobber som personlig trener. Så hvis nå noen ønsker en kombinert matprat-treningstime-veiledning vet dere hvem dere skal kontakte, hø hø hø..

Vel, hvordan flytteprosess og innkvarting blir skal bli spennende å se. Ting skjer plutselig litt fortere enn planlagt og en utfordring blir “NOK PLASS”. Vi får jo et rom ekstra som mer eller mindre ufrivillig blir noe ala kontor/walk-in-closet/wannabe-treningsstudio/oppbevaringsrom-ish. Nemlig. Med stor sannsynlighet begynner det å skje endringer i leiligheten her allerede neste uke, så jeg er spent på hvordan det ser ut her om 7-8 dager..

Apropos neste uke, den blir hakket mer travel enn uka som har vært. Stikkord er “hundepasser”, “reise hjem til Flisa og besøke både den ene og andre”, “Valentinesdate”-trening (i Kongsvinger!), Side2-helgejobbings, og ikke minst “bruke-masse-penger-på-TV-og-diverse-møbler”…. (Og der fikk jeg bilde av flyvende dollartegn foran meg.. Eh.)  😉

Nu må jeg finne ut hva som skal bli dagens middag. Kylling+diverse grønnsaker+pinjekjerner = Stekt kyllingfilet med gulrotpure, grønnsaksblanding og ristede pinjekjerner kanskje…?

Resultatet kommer senere i kveld eller i morgen! 

Ha en herlig fredag og god helg 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg