De berømte “nullkalori”-shiratakinudlene og søndagsenergi


Ok. Har du en dårlig søndag og det siste du vil se eller lese om er ekstremt glade og fornøyde mennesker så bør du komme deg unna dette blogginnlegget her så fort som mulig..

Det som begynte med “sein-frokost-lese-skolepensum-søndag” gikk fort over til å bli “energikick-ekstremt-happiness”-søndag da jeg tok en liten pause fra lesinga og testa formen for “dagens chinups”. Noe som resulterte i ny pers og jeg er oppe i 8 stk nå! DET er en god følelse det. For meg og min kropp er det en dramatisk bra fremgang med fordi:

For det første så klarte jeg ZERO for kun noen få måneder siden (Jeg bare hang der, rett opp og ned uten sjans for i det minste å flytte meg 1 cm oppover og med følelsen av at det her kommer aldri til å gå).

For det andre så har jeg ikke trent noe spesielt program eller googlet meg ihjel for å finne gode tips. Jeg skaffet meg rett og slett “Iron Gym” og har sakte men sikkert klart å klare 1/2 chin-up, 1 chin-ups, 2 chinups osv.

Og det beste med trening og treningsresultater er at man hovedsaklig har seg selv og sine resultater å sammenligne med eller hva?! 😀 Så for hver eneste “ny pers” i en øvelse får jeg denne følelsen:


Den følelsen kan anbefales!

Målet er å klare tosifra antall chins i løpet av februar. Sånn, nå er det målet offentliggjort også så da får vi se hvordan det blir. Klarer jeg 10 chins blir det definitivt selvskryte-video-bevis! 😉

Ellers så hentet jeg en pakke fra Gymgrossisten i går og endelig har jeg fått tak i de berømte “Shirataki-nudlene” (pluss noen proteinbarer da selvfølgelig). 

Nudlene finnes også i pastautgave: Shirataki Fettucini og er gluten- og laktosefrie. Jeg bare digger å teste ut nye produkter så jeg er spent på hva de smaker, og om de i det hele tatt smaker noe i det hele tatt. Så oppdatering om hvordan de var kommer da jeg har fått prøvd en pakke eller to !

Ha en fantastisk herlig søndag og god morsdag til alle mødre! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg