Gjett hva jeg har gjort i dag? :D

Vært hundepasser for nydelige Lexie. Og den hunden er bare så herlig og kul! 😀 
Det ble så klart en lang gåtur langs Akerselva og der var det selvfølgelig en hel del interessante ender…
I tillegg har det blitt en del leking med å kaste ball. Lexie blir jo helt gæren av den ballkastinga, bare se selv: 
video:img5378
Og etter noen timer ute i frisk luft ble bikkja jaggu sliten også:
På ettermiddagen ble jeg med pappa hjem til Åsnes en tur og blir her til onsdagen før jeg stikker til ei venninne og blir der til torsdag kveld. 🙂

“Kaffepausestopp på veien hjem”

 
“Belgisk hvit sjokolade med smak av kokosnøtt fra Stevia. Uten tilsatt sukker.”

Med andre ord, en herlig start på uka! 🙂 

Jeg prøvde meg forresten på kyllingwokmiddag med shirataki-nudlene i dag, resultat og hvordan det smakte kommer i et blogginnlegg i morgen.

Ha en flott mandagskveld videre!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg