5 fuckings pull-ups på “CondiZ”

I dag var jeg på treningsstudioet “Condiz” på Flisa for første gang, og jeg ble faktisk meget positivt overrasket over stort lokale med mange vektstenger og diverse apparater til både kondisjon- og styrketrening! 🙂 Også var det billig for drop-in! Men jeg savnet musikk i høytalerne. Ikke at det gjør meg noe, for jeg har alltid med meg iPhone med ørepropper og Spotify uansett, men for de andre som trener så innbiller jeg at treningsmusikk kan bidra til å gi litt ekstra energi…;)

Måtte smile da jeg så denne plakaten. Altså, for de stakkarsene som ikke forstår en dritt, det er skrevet på solung og oversettes slik: Dere som er så innmari sterke, klarer dere ikke å rydde opp igjen vektene av stengene etter dere, da får dere ta i litt mindre. 

Selv har jeg hatt en kongedag på treningsfronten, hviledagen i går gjorde tydeligvis susen for dagens økt! I tillegg prøvde jeg meg på et nytt 5-pullups-forsøk (igjen) og JADDA! Også har jeg visst litt bredere grep (blir litt tyngre da) enn det jeg pleier så er rett og slett veldig fornøyd. Selv om selve teknikken ikke er 100% og bla bla bla…. Men pokker heller, haka er faktisk over på alle 5, ergo godkjent for min del. ;p
video:flisa
Tilfeldigvis kom jeg faktisk over dette notatet i bladet iForm i kveld:

Been there, done that… I`m just saying….
På ettermiddagen i dag ble det også en times skitur med herlig skiføre, bittelitt nysnø og perfekt temperatur. Vel, jeg skal innrømme at det er mer korrekt og si at det var en halvtime “bortover-ski-aking” siden jeg hadde Lexie til å dra meg, men de siste tretti minuttene av turen brukte jeg mine egne bein og armer til å komme meg fremover i alle fall;)

Viktig med “sokker” på beina så slipper man isklumper i potene… 😉

Home <3

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg