Fredag: IKEA-fiskemiddag (!), flytting og styrketrening

I dag prøvde jeg noe nytt: Bakt seifilet med potetpos, gulrøtter og hvit saus – IKEAstyle…

Og den var faktisk helt grei, men kjøttbollene er fortsatt favoritten! 😉 Uansett, jeg drar ikke på IKEA for å kjøpe fredagsmiddag, neida, her er man midt i en flytteprosess og da er vel nesten et IKEA-besøk obligatorisk.

Uansett, slik ser det ut i heimen for tiden og det er ikke vits i å prøve å organisere ting en gang. Kjekkasen kommer nemlig med sine siste flyttelass i løpet av helga så da får man bare godta at man må tråkke litt i pappesker og at leiligheten ser ut som rydde-prosjekt-som-aldri-tar-slutt..

Uansett, etter IKEA-besøk ble det 1,5 time styrketrening og DET var deilig det. Utvilsomt dagens høydepunkt. 

“Dypt konsentrert og rødspreng i trynet = Digg”.

Jeg jobber forresten på Side2 i helgen så stikk innom der i løpet av lørdagen og søndagen. Ellers er jeg i litt sånn “flytte-stresse-skole-jobbe-ALT-SKAL-SKJE-SAMTIDIG” modus for tiden, men men, man overlever sånne hektiske perioder også! 🙂 Ha en god helg! 🙂

– Silje Bjørnstad . 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar
    1. Hehe flyttekaos ja! Ikke dårlig at IKEA har noen sunne alternativer og! Deilig med treningsøkt. Her er jeg alene med barna i dag på hytta så ble ikke full treningsøkt. Men skitur med barna uten staver gjorde turen til fin teknikktrening da. Og etterpå tråkket jeg opp en løype rundt skogen her med truger så har virkelig fått rørt meg tross alt! Kos deg i kveld 🙂 er på mobilnettet bare så får ikke surfet så mye rundt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg