Da kroppen sier ifra…

…at den er sliten så er det lov til roe seg ned, senke skuldrene og rett og slett bare hvile litt.

Det er som sagt bare veldig mye som skal gjøres og fikses for tiden, men jeg kommer sterkere tilbake med nye oppskrifter og lignende neste uke. Jeg skal forresten prøve meg på nudelsuppe i kveld så da kommer det hvertfall en oppskrift i morgen! 😉

I mellomtiden kan jeg anbefale disse proteinbarene som er kjøpt på Gymgrossisten.no. Greit å hamstre litt når man først skal nettshoppe… 😉 De er hvertfall min nye favoritt. 

Weider LowCarbHighProtein-Bar med peanøtt&karamell-smak. Utrolig kjekt å ha med seg på farten generelt, eller som et lite mellommåltid før/etter trening.

Også hadde Lexie bursdag i går, gratulerer med 2-årsdagen din søtnos:

Oppdatering på innflyttningsprosjekt: Alle ting til Fredrik er i hus og det  F L Y T E R over av alt. For eksempel elektroniske duppedingser, diverse trening- og ernæringsbøker, og KLÆR!!… :p 

Det skal bli spennende å se hvordan man løser “mange-på-plass-problemet” til slutt. 😉 Nyt siste rest av søndagen <3

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg