Hjemmekontor – Hjemmeskole – Hjemmetrening.

Vel, selv om leiligheten fortsatt ikke er helt hundre prosent etter ankomsten av utallige bananesker og diverse, så har man i alle fall fått noe “kontor/skolepult”-lignende sted å sitte og jobbe! Digg!! Så her har det blitt et par timers lesing + litt hjemmekontor på formiddagen.

 

Også har det naturlig nok kommet en del treningsutstyr i hus, og her er det plutselig blitt dobbelt opp av blant annet treningsmatter, ab-roller, slyngetrenings-utstyr. I tillegg er det kommet inn en pilatesball og X antall treningsstrikker.

Dermed finnes det ingen grunn til å ikke ta seg en runde hjemmetrening for å si det sånn, så i dag har det blitt litt “oppvarming i slyngene” med pushups-varianter, pistol squat-wannabe-øvelse og planke. 


Før man hivde seg ut på gulvet og fortsatte “ordentlige varianter” av pushups og planke (den venstre overarmen min ser jo bare helt rar ut på det bildet der… jaja, underholdning er bra!), og ikke minst noen chins i Iron Gym… 😉


Så om “du ikke har tid til å stikke på treningssenteret”, så har man full mulighet til å lage et lite treningsstudio hjemme 😉

Ha en energirik og herlig torsdag! 😀

– Silje Bjørnstad –

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

3 kommentarer
    1. Hehe, bare vent, da man flytter for seg selv så kan du bruke rommene til hva du vil! 😉 Ikke at det er så mye plass her jeg bor, det blir “kombi-rom” for å si det sånn! :p

    2. Det så deilig med en økt mellom jobbing og lesing! Har ikke så mye utstyr hjemme jeg, så blir til at jeg må ut. Men kommer meg jo ut da. Men har planer om å kjøpe litt mer utstyr hjemme så jeg får til en økt nå og da. Men jeg kommer meg jo ut da, enten ski eller senter eller så blir det lang gåtur. Omtrent hver dag. I dag blir det en time bakkeintervaller på ski mens jeg venter på datteren min som skal på skitrening 🙂 Ha en god torsdag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg