Denne dagen har jeg ventet på!!

Ah, energien er på vei tilbake etter en litt “up-and-down-stress-uke” og jeg er i et så fantastisk godt humør i kveld! 😀 Nå skal jeg nemlig ned til sentrum og møte to “british guys” som jeg møtte for første gang da jeg var på jorda-rundt-reise i 2007. Med andre ord, det er over 5 år siden vi så hverandre!!! I tillegg har de med seg to kamerater, og i morgen skal vi som tidligere nevnt teste snowboard/slalom-forholdene! 😀

I tillegg begynner det å bli skikkelig vårstemning for tiden og jeg kan nesten ikke vente med vårens første joggetur langs Akerselva. 

 

Ønsker alle en fantastisk fredag og en riktig god helg. 

 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar
    1. Kos deg med gutta! Ser ut som om dere hadde det moro i går! Så lite snø i Oslo nå? Varmegrader her og…. Helt ærlig så vil jeg gjerne beholde vinteren til ut mars men jeg vet de fleste er uenig i akkurat det hehehe God lørdag, kos deg på snowboard!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg