Videofilm fra trening: fail på 10 chins i går (klarte 9 da…), men ny pers i markløft i dag! :D

DEN FØLELSEN HER!!! 
Det her er meg i et nøtteskall: hvis jeg failer i noe jeg hadde satt meg som mål så må jeg få opp igjen psyken ved å mestre noe annet/nytt dagen etter…. Så da testa jeg 1 maks repetisjon i markløft i dag og da ble det 5 kg pers uten at det var noe særlig planlagt! 🙂 Og DET er en følelse jeg kan like… Hehe! Det “å konkurrere mot seg selv” er mye morsommere enn å hele tiden sammenligne seg med andre…. 😉
Og ingenting er som å være på Elixia en formiddag eller tidlig ettermiddag sammen med de få andre som også bruker å trene på dette tidspunktet og bare psyke hverandre opp til å yte sitt beste. 😀 
Så da fikk jeg to av gutta jeg har blitt kjent med der til å fyre meg opp før maksløft-test, og det funka jo som bare det:
video:mark85
😀 (Jeg er ikke sint her altså, jeg er bare veldig konsentrert selv om jeg ser ut som ei sur kjerring… Viktig å fokusere vettu 😉 )
Ryggen er for all del ikke den beste på vei opp! (Krum rygg i markløft = NEI NEI NEI, så ikke bruk denne videofilmen til inspirasjon for å se på teknikk for å si det sånn.. ;p Vit hva du driver med før du tester kroppen din på denne måten). Men stanga og vektene kom seg opp så det er i alle fall et godkjent 85-kg-løft 🙂 
Og da er det obligatorisk med “Armene-rett-ut-i-været-og-glise-bredt-pose-bilde”, rett og slett fordi jeg bare er så fornøyd. 
Så nå tar jeg helg med god samvittighet! HAH!
– Silje Bjørnstad –

{tekst}

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar
    1. Først ville jeg bare ønske deg en god helg! Og gjerne legg meg til som venn, så jeg kan følge bloggen din! For det andre, vil jeg si at jeg har en dødsfet kokurranse gåendes på bloggen min, sjekk den ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg