Hallo vår, energi og superlørdag!

Å jadda, nå er våren på vei og hvem får ikke energi og blir i godt humør av å vandre ute i DENNE herlige solvarmen?! 

Jeg har allerede gått to turer i dag med solbriller på nesa, vinden i håret og med et godt smil om munnen. På formiddagen var nemlig mamma og pappa innom en snartur, og da ble Lexie (hunden) igjen her 1,5 time, så da ble det en herlig gåtur langs Akerselva for både tobeint og firbeint. 

På ettermiddagen var jeg en en time på Elixia og tok en rolig treningsøkt før jeg gikk hjemover i stedet for å ta trikken – bare fordi været var så deilig. 

Snille mammaen min hadde med seg blant annet karbonadedeig fra Sverige, så i dag ble det tidlig middag og klassikeren “Spagetti Bolognese” (med salat ved siden av så klart! ;p ). Av en eller annen grunn synes jeg svensk karbonadedeig smaker bedre enn den norske!? Mulig det er fordi den er mer “malt opp” eller noe. 

Namnamnam! 🙂

Resten av lørdagen består av null planer, noe som egentlig er helt greit. Ha en flott kveld! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg