Er det mulig: Kort historie om en idiot fra dagens treningsøkt

Må bare dele en opplevelse fra dagens trening:
Var klar for å kjøre første”ordentlige sett” på knebøy og psyka opp med full guffe på musikken i øret er jeg helt i min egen verden, gjør meg klar til å løfte av stanga med 50 kg, løfter av og tilter uforståelig noe sinnsykt til venstre. Hvorfor?
Joda, fordi en eller annen idiot har klart å henge en 10-kg-vektskive på den ene siden mens jeg tydeligvis har vært helt i min egen verden i forberedelse for løftet….
Jeg hadde til og med “sikra med klyper” på sidene – hvordan i all verden skal det være mulig!? Å ta feil av hvor vektskivene skal henge og en vektstang som er i bruk liksom…. Jeg ser og hører om mange rare ting folk soser rundt med på trening, men i dag tok kaka…
På en annen side så liker jeg å se positivt på ting, og min aggresjon ble til energi og ekstra fyring resten av den treningsøkten for å si det sånn…!

Vel, apropos treningsidioter, her er en sak fra Side2 en kollega skrev i helgen:

Tabbene du ikke vil gjøre på treningsstudio

 

Selv sitter jeg på kveldsvakt og skriver en sak om “Naturlig supermat” som blir publisert senere i kveld eller i morgen.

I løpet av uka tror jeg det blir treningssak fra et nytt treningssenter – i love my job! 😀

Ja, også har jeg fått nye visittkort: (jeg har bevisst redigert bort tlf-nummeret mitt på bildet altså.. 🙂 )

Ha en flott mandag!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg