VIDEO: Til de som trenger utfordringer i push-ups….

…..de kan for eksempel stille seg på hendene og teste hvor mange push-ups de klarer da:
video:img5850
Fredrik her leker seg med 15….. Jeg klarte ikke 1 en gang, hehe. Så jeg holder meg foreløpig til den vanlige varianten og varierer heller med bredt og smal grep! Men alltid greit med litt inspirasjon! 😉
En annen  push-ups-variant som også er mer utfordrende enn standardtypen er “diamant-grepet”:
Ha en flott og energisk lørdag!:D
– SIlje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar
    1. Skikkelig stilig blogg du har laget! Må bare si at jeg liker den godt altså!! Har ikke lenger blogg selv så tenkte jeg skulle dele en bra konk med deg i stedet. Det er sånn at du kan vinne et gavekort på fem tusen kr! Meld deg på du også da!! 😀 Kanskje du har vinnerlykke og vinner?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg