Frappuccino og WroomWroom

Da man først er på Gardermoen og har muligheten til å nyte en Mocca Frappuccino ække jeg vond å be… 😉

Lørdagen startet med en herlig treningsøkt på Elixia før det bar til Gardermoen for å hente en bil. Mine foreldre fant nemlig ut at de hadde lyst til å ta seg en “liten” utenlandstur for noen uker tilbake – noe som resulterte i booking av tur til Singapore og Australia! Jeg ble ikke misunnelig i det hele tatt….. Nå har jeg vært i både Singapore og Australia før, men skulle gjerne ha blitt med denne gangen også!

Uansett så er det jo kult at de har lyst til å reise dit, og enda kulere er det at jeg nå er “bileier” de neste to ukene! 😀 Wroom-wroom!

Neste uke reiser jeg dessuten hjem for å være hundepasser, noe som passer meg utmerket siden det nå blir bacheloroppgave-jobbing som prioriteres i ukene fremover.

I kveld skal jeg TA DET ROLIG. 🙂 I morgen blir det Haldentur med en svipptur innom utlandet. (LES: Sverige…)

God lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

3 kommentarer
    1. Kjempe fin side du har! Blir nesten helt misunnelig her jeg altså! Jeg har ikke blogg lenger, så syntes det var bedre å tipse deg om en sinnsykt fet konkurranse som er nå. Det fantastiske er at premien er en flatskjerm TV verdt 5 000 kr!!!! Delta da vel! 🙂 Tenk om du har flaks TV’en! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg