48 toalettruller, 10 kg karbonadedeig og proteinbarer <3 Gjett hva jeg har brukt søndagen til…

Joda, jeg har vært i Sverige! Hehe… En ellers helt nydelig søndag med klar og blå himmel ble brukt til og kjøre Oslo – Norbysenteret – Oslo med harryhandel over grensa.  Men uansett, nå er fryseren fylt opp av både karbonadedeig, kyllingspyd, fryste bær, wokblandinger, laks og torsk mens kjøleskapet oppbevarer blant annet noen hundre gram roastbiff og ramlösa (farris). (PÅ DET FØRSTE BILDET: Fredrik gikk “bananas” i Godisbiten med 1,2 kg smågodt så det er hans pose dere ser der. Jeg holder meg til proteinbarene 😉 Men det skal sies at mannebeinet ikke spiste noe form for godteri (sjokolade, smågodt, drops etc) i hele fjor og det var visstnok flere år siden han hadde kjøpt smågodt i Sverige..)  

Og ikke minst så er skapene fylt opp av Lambi toalettruller, vaksepulver og oppvaskmiddel slik at man ikke behøver å tenke på det de neste månedene for å si det sånn….

Sverigetur ass – gøy er det jo. 😉

Dagens middag ble kinamat og retten “biff chop suey” – kan noen fortelle meg hvordan man lager sånn “ordentlig kinamat” hjemme?! Det er jo så godt! 😀

Ha en fin søndag! 😉

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg