Ah, jeg har savnet denne følelsen! (med film: “treningslek i parken”)

(Bildet ble tatt i går kveld: perfekt temperatur, lite folk, dine egne tanker,  musikk i øret og tonnevis av energi… DEN følelsen 😉 )

Et sikkert vårtegn for min del må være de berømte energikickene mine som kommer på kvelden og som bare gjør at jeg må ut å få frisk luft og løpe fra meg – dette skjedde i går. Og fy søren hvor mye jeg har savnet å jogge ute! Det har vært mye styrketrening i fokus det siste halvåret, men jeg merker at det likevel ikke kommer til å bli noe mindre jogging utendørs i år, bare snøen og isen blir helt borte.  Selv om det fortsatt er en del “risikosoner” med litt-for-glatte-partier gikk beina mine av seg selv og i sitt eget tempo i går kveld – DIGG! 

Og da begynte jeg å tenke etter hvor utrolig herlig det er at våren er på vei og at det nærmer seg sommer. Jeg gleder meg masse til blant annet:

Å gå tur i fjellet under rød kveldssol: 

Å jogge i skogen hjemme og nyte synet av grønn skog og vann:

Å jogge rundt uten store jakker, med solbriller på nesa og musikk i øret <3

Å ligge bekymringsløst på en solseng under en skyfri himmel, enten det blir i utlandet eller her hjemme i Norge:

Å gå lange turer med verdens herligste hundevesen:

Å kaste ball med samme nydelige hundevesen:

Å spille basketball (LES: vinne) fra morgen til kveld i “21-turnering” sammen med Fredrik, og ikke minst så gleder jeg meg til å kunne være med på leking i Torshovparken! I fjor måtte jeg bare være tilskuer siden jeg ikke klarte å svinge meg hit og dit eller løfte meg opp i stativene. I år er situasjonen litt annerledes og jeg skal lett være med på å ta chins/pullups etc! ;D

(Forresten, i slutten av filmklippet ser du hva som skjer når man skal være tøff i trynet og hoppe opp for å henge i en basketballkurv….  “IKKE prøv på dette hjemme!” ;p)

 

Ah, lysere tider og sol gjør utvilsomt noe med energinivået og humøret – happy thoughts people… ;D 

Nyt onsdagen!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

2 kommentarer
    1. Mega koselig blogg! Sitter å lurer på å lese denne fast! Akkurat nå har jeg ikke blogg selv, men hatt så flaks og har funnet en skikkelig flott konkuranse hvor du kan vinnne en sykel 😛 Jeg har kjempe lyst på ny sykel, så håper jeg vinner. Men kanskje du er mer heldig? Meld deg på da vel du også! xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg