Film: “Handkle-pullups”

video:handklepullupsfredrk
Tja, her er forslag til en annerledes pullups hvis man ønsker nye utfordringer/varianter i denne øvelsen! 🙂
Fredrik leker seg jo….. Også var det min tur:
video:handklepullups
Litt svakere og litt mer upresis i bevegelsen for å si det sånn, men min største utfordring er rett og slett gripeevnen.  Allerede etter den første ser du at jeg sklir nedover og da svir det fort i henda, hehe.  Så hittil kjører jeg bare to og to repetisjoner til jeg har blitt sterkere i selve grepet og fått inn teknikken! 😉 Men gøy er det hvertfall! 🙂
– Silje Bjørnstad – 

Og husk: Helt fersk og nyopprettet Instagram-profil og følg-meg-knapp finner du her: Instagram  – Brukernavn: siljebjornstad87

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg