Hjemme: 23 minus(!), vovsekos og elgsafari

Så “varmt” var det i går kveld da jeg kom til hjemkommunen…. 23 minus!!?!? Jaja, det er i hvertfall blå himmel og sol på dagtid. Og da er det gøy å reise på elgsafari på ettermiddagen! 😀

De er så kule! Her inni skauen har man “foringsplasser” til elg på grunn av blant annet at mye snø kan gjøre at de trekker seg til veiene. Også er det jo en underholdningsfaktor inni bildet her også… ;D

Ellers så er jeg fortsatt i bachelormodus og bruker dagene til skriving også er jeg jo barnevakt for det dyret her:

Bortskjemt? Neida….. <3<3<3

Ah, også har jeg skaffet meg “1-ukes-abonnement” på et lokalt treningssenter (of course;)), og jeg har selvfølgelig vært innom der i løpet av dagen, og jeg tror jeg aldri har hatt mer energi på en styrkeøkt noensinne. Men mer treningspjatt i morgen! Back-to-writing….

Ha en flott fredagskveld:) 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg