Film: 6 pullups med artig “teknikk og sprellebein”

Det er tydeligvis “CondiZ” som er stedet for å gjøre pullups-pers. Forrige gang jeg var hjemme klarte jeg endelig 5 stk, og i går klarte jeg 6! 🙂 MEN da filma jeg selvfølgelig ikke, og null videobevis holder liksom ikke.
Så det første jeg gjorde da jeg kom på trening i dag var selvfølgelig å rigge opp mobilkamera og satse på at 6 pullups gikk like lett i dag som i går. Vel, jeg klarte faktisk 6 stk i dag også (uten oppvarming!), men teknikken er jo virkelig ikke den beste og jeg lo meg i hjel da jeg så filmklippet for første gang. 😀 Anyway, jeg vet selv at de 6 jeg klarte i går så mye bedre ut, og jeg er uansett fornøyd med å klare “2 maks-rep” med cirka 20 timers mellomrom.
Her er underholdningen:
video:6pullups2
Grunnen til at jeg vipper så mye med haka på den siste er rett og slett fordi jeg vil at det skal synes at den er godkjent, bedre å være sikker enn å “satse-på-at-det-ser-OK-ut.”
Uansett, resten av uka blir litt sånn “kosetrening” da jeg har planer om “maks-test” av diverse øvelser på fredag. Og jeg er så klar!! 😀
Ha en fantastisk mandag! 
Jeg er hvertfall fornøyd med starten på uka! 🙂

– Silje Bjørnstad –

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg