“Stikker rumpa mi ut nå?”

Akkurat som jeg bryr meg. Og det synes jeg ingen andre skal bekymre seg over heller. Det er kanskje det siste jeg tenker på når jeg står i min egen verden og er på treningssenteret for å trene. ;p Og lurer du på om du faktisk har riktig teknikk så spør noen som vet hva de driver med. Eventuelt ta å film deg selv for å se hva eventuelt gjør feil/bør bli bedre på. I tillegg er det ganske så underholdende med alle de forskjellige ansiktsuttrykkene som dukker opp underveis! :p “Hei dobbelthake, trippelhake, myse-øyne, trutmunn og pop-out-eyes!!” 😀

I dag ble det litt kose-styrke-trening (les: lett økt) med smallbenk og sumomark (bilde) samt litt leking i redcore med fokus på mage og rygg. 

Det er så fantastisk deilig å være omtrent helt alene på trening! Jeg sier bare formiddagstrening er best! 😀 

Og ja, jeg har blitt Instagram-hore, and I love it!;p 

Lexie sier forresten “hei” i ekte “Elvis-leppe-sløve-øyne-smil”. Hun er ikke med på styrketrening, men synes det derimot er mye morsommere å gå tur i skogen eller å kaste ball.

Seriøst, det må jeg filme, jeg har aldri sett en hund være så vill etter en ball-leke noensinne. Hu blir helt gæren og det er så hysterisk morsomt å se på. Film i morgen! 😀

Ha en herlig tirsdagskveld 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg