Sukkerfri, proteinrik “sjokolademousse-dessert”

Til en porsjon:

1 scoop sjokoladeprotein-pulver
10 gram kokosmel
Melk 
Bær

Bland sammen det tørre og tilsett litt og litt melk til du får en “sjokolademousse”-aktig konsistens. Sett i fryseren i 15-20 minutter, eller 1-2 timer i kjøleskapet. Server med friske/fryste bær. 

 

Den første gangen jeg prøvde meg på denne så ble det liitt mer deig-konsistens fremfor mousseaktig-konsistens, men godt var det jo uansett 🙂

 

Den andre gangen brukte jeg litt mer melk og resultatet så litt mer sjokolademousse-lignende ut. 

 

Så enkelt, så raskt, og SÅ GODT! Ikke trenger du noe ekstra søtning i form av søtningsstoffer (sukrin etc) heller, fordi dette er naturlig søtt og godt. 

 

 

Enjoy!

– Silje Bjørnstad – 

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

4 kommentarer
    1. Heisann! Utrolig fin blog. Liker spesielt den er så velskrevet at du tar oss som leser seriøst. Mange blogere bare lager masse innlegg og gidder ikke bruke tid på bloggeni det hele tatt. Det er derfor alltid like flott å se noen som faktisk tar meg som leser serriøst! Jeg har ikke blogg fordi jeg fikk så mye stygge kommentarer, men jeg håper at du ikke skal gjøre det samme om du får mobbe kommentarer fordi da vinner de frekke. Men jeg har noe annet jeg håper du vil se på! Det er en konk jeg har funnet som er sykt bra!! Premien er energi drikke i et år. Det er veldig bra for meg om jeg vinner fordi jeg er helt addicted to Moutain Dew – jeg drikker det hele tiden! Haha. Men kanskje du har mer flaks enn meg?! 😛 Tenkte uansett jeg skulle dele den med deg.<3 Ha en bra dag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg