Har man lyst har man lov: jeg spiser også junk

 

Bare for å vise at jeg er “menneskelig” til de som eventuelt måtte tro noe annet: Det blir junk og sukker-godteri her en sjelden gang også.

Min herlige kjæreste (som ironisk nok er utdannet ernæringsfysiolog og personlig trener……) stod for middagen på mandag: Take Away Pizza. Sist gang jeg spiste kjøpepizza var i London i juni i fjor.

Samme kveld fikk vi påskeegg på døra fra verdens kuleste huseier! Mentos, kvikklunsj, juicy fruit tyggegummi og kaffekapsler. 

Og sånn ved ett-tiden i natt tok jeg ansvar for å fjerne den siste mentosrullen og en kvikklunsj. Slik går det når man sitter oppe og finpusser på bacheloroppgaven. Så det så. Men jeg innrømmer at det er svært sjeldent jeg får lyst på no sugar-ish, rett og slett fordi jeg foretrekker sunnere og mer næringsrike alternativer som gir meg mer enn bare en berg og dalbane-tur innom blodsukkeret og energinivå. Men da man faktisk har lyst på så skal man unne seg også. 

I dag har jeg blant annet vært på venninnedate og middag nummer 1 ble kyllingwok med ris og mangopeanøttsaus-dipp. YUM!!!!!!!! DET var så godt!

<3

Så skal jeg lage middag nummer 2 senere i dag: Hamburger Hawaiien Style. Oppskrift kommer i morgen! 🙂

Ha en flott kveld!

Hilsen “matvraket”:

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg