En helt vanlig mandagskveld: massasjerulling, handklepullups og kveldsjoggetur

Mens noen bruker kveldene til å campe i sofaen for å se på TV er det visse andre som enten kombinerer TV-titting med litt massasjerulling eller hjemmetrening. 

For som dere ser så “koser” Fredrik seg med massasjerulling og “Friends”, og selv har jeg nettopp vært ute på en liten kveldsjoggetur. 

Og da ser jeg selvfølgelig blid og fornøyd ut som alltid:

Sannheten er at jeg er rødsprengt i trynet, svett og tørst:

Også har jeg lekt meg i Iron Gym.

1) Pullups (overhåndsgrep):

2) Chins (underhåndsgrep): 

3) Handkle-pullups:

Med andre ord, alt er som normalt 😉

Jeg har forresten fått spørsmål om jeg ikke kan beskrive en normal treningsuke og hva slags øvelser jeg trener – svar på dette kommer i løpet av uka 🙂

Ha en flott kveld videre – i morgen kommer ny oppskrift/middagstips!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg