Jentefredag

“Hei”

Bare en kjapp oppdatering på en travel fredagsettermiddag:

Jeg er visst hjemme alene i helga, Fredrik har tatt seg en tur til Svalbard for blant annet å gå på ski og bestige fjelltopper….. (ikke spør). 

Så i kveld er jeg invitert med på Idol-sending med to venninner 🙂 Gleder meg veldig til det, blir vel første gangen jeg er på et slikt arrangement uten at jeg skal jobbe ;p Hihi.

Men nå må jeg løpe!

Forresten, treningsinnlegg kommer i morgen! (Svar på spm om “en vanlig treningsuke for meg”, “restitusjonsmat”, “øvelser”, etc) 

Ha en herlig fredag og god helg 🙂

– Silje Bjørnstad

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg