“Feberøyne” og dagens middag


“Feberøyne? neida… bare litt sløv i blikket bare…”

Det ble en relativ kjapp økt på Elixia i dag etter at jeg fikk beskjed av ei som jeg snakket med at jeg hadde “feberøyne”. Hehe. Det vil si blanke litt rødlige øyne fikk jeg vite… Skal si tålmodigheten får kjørt seg om dagen! 😀
Men det var rett og slett uaktuelt å reise hjem da det var “bursdagsmiddag” for ei venninne senere på ettermiddagen. 
Så dagens middag ble “Chicken Gongbao” på “Four Seasons”:

Er du på utikk etter et spisested i hovedstaden kan jeg virkelig anbefale “Four Seasons” restarant i Vika, Oslo. Høy kvalitet på service og helt utrolig god og høy kvalitet på maten med masse rene smaker til en faktisk ganske rimelig pris (ca 200 for en hovedrett). 
Mmmmm… 😀
– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg