Ny pers: Markløft 95

video:mark 95
(Bare så det er sagt: IKKE bruk dette som eksempel på hvordan man trener markløft. Ryggen min på vei opp ser ikke bra ut og for all del, det er ikke slik det ser ut når jeg trener mark til vanlig!!! 😉 )

Men det er et godkjent løft og målet om å ta 100 kg i konvensjonell markløft før sommeren kan se ut å gå i boks! 😀

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med ny pers i dag med tanke på at jeg lå syk for bare noen få dager siden. “Smart trening…..” Eh.

Gøy var det i alle fall! 😀 (Fikk med meg Fredrik på Elixia i dag også, så han forsikrer seg om at alt går riktig for seg. hehe)

Resten av kvelden blir å være tilskuer på styrkeløftsstevne her i Oslo, gleder meg veldig til det 🙂 

Ha en flott fredag og god helg!

– Silje Bjørnstad –

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg