“Restitusjonssøndag” med chins- og pullups-moro (film)

For en deilig søndag!
Nydelig vær og masse god stemning. Selv har jeg møtt ei venninne og ruslet litt rundt på Grünerløkka. Planen var å besøke Mathallen, men da vi kom dit var både politi og brannvesen på plass og det viste det seg at det hadde vært en gasslekkasje så der var det stengt resten av dagen. Typisk.

Men da ble det vandring i gatene, venninnesnakk og take-away-kaffe i sola i stedet. Nye solbriller ble det også da de jeg hadde på meg plutselig tok kvelden. (H&M-kvalitet vettu, ikke akkurat “varer-livet-ut”-garanti der)
Og til tross for treningsfri og “restitusjonssøndag” så  har jeg fått rørt litt på kroppen likevel i løpet av den lille gårunden vår: 

Og senere så ble det som egentlig skulle være litt “kosetrening i Iron Gym” heller “sjekke-formen-dag” i stedet.
Hadde jeg visst at kroppen faktisk var veldig medgjørlig på de første repetisjonene så hadde jeg psyka meg opp til å ta 11 chins (se hvor lyst jeg har på den nummer 11 *Prøver-så-hardt-jeg-bare-kan-å-komme-opp-men-nei*…
video:chinsfun
Så da psyka jeg meg opp til å ta 8 pullups (nesten hvertfall) i stedet (hahaha, den åttende der er definitivt i kategorien “meget tvilsom” med tanke på en del “sprellebein-hjelp”. Haka er over, men skal gi det et nytt og bedre forsøk neste gang så regner ikke det her som ny pers.
video:tvilsom8pullups

I kveld skal jeg visst på bursdagsfeiring, spørs om det ikke blir “kaketrykk” på treningen i morgen gitt. 😉

Ha en nydelig søndag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg