Feels like I`m busy 24/7

Energibeistet og den menneskelige duracellkaninen er oppe, våken og i godt humør som vanlig. 😀

Her går det unna og dagen i dag starter NU:

Trening, jobb 14-22, få besøk fra Bergen og forberedelse til obligatorisk skolesamling (den aller siste, snart ferdig nå!:) ). Så blir det skolesnakk både fredag, lørdag og søndag. 

Det er ikke noe som heter å ha det travelt, effektivitet liker jeg å kalle det! 😉 Og noen ganger så glemmer man faktisk hvor heldig man er som både har muligheten til å studere, jobbe og ikke minst føle at man har verdens beste venner og kjæreste (ja, jeg er i det klissete hjørnet i dag) så jeg føler meg bare veldig lykkelig og fornøyd om dagen. 

Mmmmm- MIN. 😀

Fredrik skal forresten til Gøteborg på lørdag og konkurrere i Tactical Strength Challenge (klikk her for å lese mer). Jeg får dessverre ikke blitt med på grunn av skolesamlingen, noe som er meget bittert. Men det kommer nok nye muligheter senere. 🙂

Men nå må jeg komme meg avgårde på trening. Benkpress, knebøy, “dumbell fly”, “french press” og “sitting good morning” står på programmet i dag. 😀

Ha en nydelig torsdag!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg