Treningsdate med “Sheiko” ble byttet ut med Fredrik (med film!)

Tja, istedet for å trene “Sheiko-program” i dag fikk jeg heller med meg Fredrik på en liten treningsøkt. Så da ble det fokus på justere teknikken min i ulike øvelser, samt litt kosetrening i pullups/chins-stativet på et F U L L S T A P P E T Elixia. 

Fredrik “koser” seg med noen kilo ekstra på pullupsene sine også….

video:img7228

 For min del ble det bare “lett trening og teknikk-terp” i dag, så da blir det jeg og “Sheiko” i morgen istedet. 😉 

“Wheee”

Forresten, hva er sjansen for at kjøleskapet ryker 1.mai? Jo, 1/365 sjanse. Og gjett hvem som ble den heldige i år: MEG. 

Med andre ord, resten av kvelden vil gå med til desperat flytting av en haug med matvarer som har overlevd i 12-15 grader så altfor lenge allerede. 

Håper alle andre har en like underholdende onsdag! 😉 Ha en finfin kveld!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

6 kommentarer
    1. hehe… når man vise sånne pull-ups bilder så må man ha med føttene på bildet… Spekulasjonene går eller vilt på hele internettet om føtta står på noe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg