MÅ SES: Dette videoklippet fikk meg til å gråte – Theatre Shadow Group

En jobbkollega sendte link til denne videoen mens jeg satt på jobb i går. Det endte med at tårene bare begynte å renne… Hehe, og han kolleagen min bare: “Oh my God, you`re such a girl!” – haha!

 Jeg har ikke en god forklaring på hvorfor denne opptredenen gikk så sterkt inn på meg, men jeg har aldri sett no lignende og ble bare så utrolig fascinert av denne dyktige og kreative gjengen:

 

Hva synes dere?

– Silje Bjørnstad – 

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg