Min lørdagskveld

Lexie sier “hallo”. 

Jeg er jo hjemme hos mamma og pappa denne helgen og lørdagskvelden ble dermed tilbrakt hjemme med foreldre og hund.

Og da må man jo finne på noe for å underholde seg selv så i går prøvde jeg blant annet gamle klær som sikkert er 4-5 år gamle. Noe passet fortsatt (!), noe passet ikke… Hehe. Det er mulig noen kan ha inntrykk av at jeg lever i treningsklær, men jeg har faktisk en mer “seriøse antrekk”-side også. Hehe.  Jeg og “outfit”-bilder er som dere vet ikke min sterke side, men her er et unntak:


(Gamle dressbukser, gammel dressjakke, “hårtustball” på hodet og totalt sminkefri)

Ja, også må jeg bare dele en denne saken fra et ukeblad jeg bladde gjennom i går som fikk meg til å le sammenhengende i sikkert ti minutter i går. Leserne har jo  mulighet til å sende inn spørsmål om både det ene og det andre og i går kom jeg over en dame som lurer på tips og råd angående en snorkende ektemann – greit nok.

Men da jeg leste den siste setningen i svaret til legen fikk jeg totalt latterkrampe: 

.

“Et tips er å sove med en T-skjorte med et par tennisballer sydd i ryggen”. Jeg skjønner jo tankegangen og at T-skjorta vil bidra til at man unngår å ligge på ryggen, noe som kan forsterke snorkingen, men jeg sliter likevel med å tro at denne personen som går med denne “pukkelrygg-t-skjorta” vil sove så særlig mye bedre om man våkner hver gang man skal snu seg eller noe. Jeg lo godt hvertfall! 😀

Siste nytt ellers på hjemmefronten er at pappa har fått seg iPhone. Noe jeg må “lide for”. T Å L M O D I G H E T er et viktig stikkord her! 🙂  Men jeg fikk pappa til å laste ned noen apper i går som gjorde at han satt med sin telefonen, eller “datamaskinen” som han selv kaller det, omtrent i hele går kveld. Så det er nok ikke så ille med smarttelefon likevel! 😉

Til slutt en sniktitt på gårsdagens dessert:

Oppskrift og flere oppdateringer kommer senere i dag! Nå er jeg straks klar for årets første Fysak-topptur med mamma og pappa, og Lexie selvfølgelig.

Ha en herlig søndag!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg